… næsten 3 uger er nu gået på Maui og det er tid til at vi skal videre på vores rejse.
Selvom at vi nydt de fleste steder vi har boet, så glæder vi os altid til at rejse et nyt sted hen – bare ikke denne gang.
Maui har været fantastisk på alle punkter – og ikke mindst virkelig tiltrængt!
19 dage samme sted og sove i den samme seng hver nat. Alt blev pakket ud og kufferterne blev gemt langt væk. Det føltes ikke blot som en ferie hvor man bor i en kuffert og flytter fra sted til sted. For første gang længe fik vi en hverdag op og køre og hvor vi virkelig slappede af.
….Det føltes som et hjem….
Et hjem som vi rent faktisk gerne ville blive boende i en længere periode.
Vi har virkelig ikke lyst til at rejse herfra! Vi har sågar prøvet at ændre vores næste fly- og bolig-bookinger (dog uden held) således at vi kunne forlænge vores ophold på Maui.
Men stor tak især til David og Brigitte som ejer huset. De gjorde opholdet helt specielt og vi vender helt sikkert tilbage hertil!












