Til fest på Hawaii

Forleden dag var Olivia og jeg  til “Lei-making” og “hula-dancing” på ægte turistmanér. 

Vi startede med at lave en traditionel Hawaii-blomsterkrans til håret, en såkaldt Lei. Efterfølgende blev vi undervist i Hula-dans, som på trods af dens bløde og smukke bevægelser, handler om noget så usexet som fiskeri. 

Om aftenen var vi alle til Luau, en traditionel fest på Hawaii med god mad og underholdning. 

Maden var SÅ lækker og Mai Tai’ene kept on going 😜 Olivia var så sej og var på scenen og danse foran alle. 

God mad, lækker musik og underholdning i smukke omgivelser midt i solnedgangen – det kunne ikke være mere idyllisk ❤ Vi var ikke så mange mennesker, som der oftest er til disse arrangementer, hvilket gav en lidt mere intim følelse. 

På bedste Hawaiiansk manér så regnede det i løbet af aftenen. På trods af at det lyder trist, så kan regnvejr på Hawaii være utrolig magisk. Det kan nemlig regne samtidig med at solen skinner skarpt. Lyset bliver dermed helt fantastisk, da solen stråler reflekteres i de tunge regndråber og derudover også skaber også de smukkeste regnbuer. 

Olivia på scenen og danse hula 😄🙌

En af se lokale viser hvor nemt at kravle op i en palme uden nogen form for line eller sikkerhed.