Aloha Hawaii

Efter en lang og hård flyvetur har vi lige 24 timer i Honolulu inden at vi flyver videre til Maui.
Det er anden gang at vi er på Hawaii, men første gang at vi har ungerne med 🙂

Vi bor direkte på Waikiki Beach på et flot historisk hotel, som er det første hotel der åbnede på Waikiki Beach i 1901.

Vi NYDER det varme klima. Vi hoppede straks i badetøjet, ned på stranden og ud i de store bølger.

Vi gør altid en dyd ud af at spise forskelligt mad fra alle verdenshjørner. Aftenen i aften var ingen undtagelse. Vi har længe ledt efter en god japansk restaurant hvor at kokken står ved bordet og steget/tilbereder al maden. Det var SÅ lækkert! og ungerne synes det var sjovt at se kokken tilberede maden til os.